ارسال پاسخ

۷ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3109

pvc-asso.ir

استفاده از DOTP  در کامپاندهای پزشکی

فارماکوپه اروپا (European Pharmacopoeia) دی اکتیل ترفتالات (DOTP) تولیدی شرکت SIBUR را برای صنایع پزشکی و دارویی تایید می کند. این تاییدیه به SIBUR  این امکان را می دهد که فعالیتش را در بخش کامپاندهای پزشکی توسعه دهد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

  تولید ماسک با پایه  PVC و DOTP

 یک شرکت صربستانی که مشتری  SIBUR نیز هست، کامپاندهای پزشکی را برای ماسک های جراحی  تولید می کند تا توسط کارمندان بیمارستان که در ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا هستند، استفاده شود.بدنه ماسک از یک کامپاند پزشکی مبتنی بر  PVC و  DOTP ساخته شده است. چنین ماسک هایی دارای فیلتر قابل تعویض هستند و می توانند تا 5 بار استفاده شوند. در ماه می، این ماسک ها به انگلیس،کرواسی، مونته گرو، بلغارستان و رومانی صادر شده اند.

 

کامپاندهای پزشکی ساخته شده با استفاده از DOTP

یک شرکت اروپای شرقی یکی از خطوط تولید خود را برای تولید کامپاندهای پزشکی با استفاده از  DOTP راه اندازی کرده است. به دنبال آزمایش های موفقیت آمیز در آزمایشگاه مشتری، این کامپاند در اختیار تولیدکنندگان ماسک های فیلتردار در اروپای غربی قرار گرفت.

 

ظروف، محفظه ها و کیسه های پزشکی مبتنی بر DOTP

 در روسیه،  DOTP به دلیل خواص پزشکی برتر از جمله محتوای فتالات صفر، فراریت پایین و عدم بو، جایگزین نرم کننده DOP  شده است. به عنوان مثال برای ساخت کیسه های پلاستیکی تزریق خون و اجزای آن استفاده می شود. اقلام پزشکی تولید شده در روسیه با استفاده از این نرم کننده، جذابیت خارق العاده ای پیدا کرده است .کامپاند پزشکی تولیدی در روسیه توسط سرویس فدرال نظارت بر بهداشت و درمان تایید شده است که گواه بر کیفیت بالای نرم کننده DOTP  تولیدی این شرکت است. SIBUR قصد دارد به دنبال موفقیت به دست آمده در اروپا ، استفاده از DOTP را در موارد پزشکی ارتقا دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد